Prorazila s českou kosmetikou v Hollywoodu a to i přes zavřené hranice v době komunistického režimu. Nenajdeme u nás úspěšnější byznysmenku, která by tolik udělala pro ženskou krásu a sebevědomí českých žen.
Olga Knoblochová je důkazem, že když vesmír někomu dá nějaké poslání, tak jej vždy naplníte, bez ohledu na to, zda kráčíte rovnou cestou nebo vás tam nasměrují okolnosti sami. Profesní dráha zakladatelky snad neznámější české značky, Dermacolu, totiž počala svoji profesní dráhu v Díle, prodejně Československého svazu výtvarných umění, kde se před revolucí prodávaly výrobky řemeslníků a umělců. Nic nenasvědčovalo tomu, že by stala královnou kosmetiky a ani tomu, že by mohla vytvořit jednou produkt, který změní dokonce světový kosmetický průmysl, ale stalo se. Na první pohled křehká žena, která je především matkou. Můžeme ji považovat za jednu z prvních veřejně známých žen, které musely skloubit roli matky se svou profesní kariérou a stát se tak tzv.ženou/byznysmenkou. Určitě je na místě nazvat paní Knoblochovou podnikatelkou, protože to byla ona, kdo dostal Dermacol za hranice Česka a udělal z něj nejen značku, ale hlavně žádanou značku, která se vyvážela do zahraniční a ve velkém produkovala zisky již před rokem 1989.
I když nebyla majitelkou v pravém slova smyslu, ale byla to ona, kdo ji založil, budoval, rozvíjel a staral se o to, aby přežila. My ženy si ji tedy můžeme díky tomu užívat i dnes. Na počátku nebyl ale Barrandov a Dermacol, ale Ústav lékařské kosmetiky v Praze, kde Olga Knoblochová pracovala a kde se naučila vše, co o kosmetice potřebovala vědět. Tam sahají kořeny její vášně pro ženskou krásu a kde mohla rozvíjet své přání pomáhat ženám, ale i mužům, vypadat dobře a cítit se dobře ve svém těle. Tento ústav byl revoluční. Ve své době tam dokázali pečovat o zevnějšek na špičkové úrovni a dokázali upoutat pozornost celého světa. Propojení fyzička s psychickou je věc, kterou paní Knoblochová vždy prosazovala a když se vyvinul první krycí make-up Dermacol Cover, tak si díky této nadčasové myšlence, úžasné lady Dermacol, celý lékařský svět uvědomil, že pokud se pacient cítí dobře ve svém těle, tak se mu nesmírně uleví a to má blahodárný vliv na jeho zdraví, psychické a následně i fyzické.
V knižní podobě životopisu této královny české kosmetiky se dočtete o historce, kdy nanesli zkušební vrstvu Dermacolu Cover malé holčičce s naevus flammeus tzv.oheň v obličeji a to rázem “zmizelo” pryč a ona se poprvé viděla a hleděla na krásnou roztomilou holčičku. Plakala ona, její maminka i paní Olga a navždy to změnilo svět žen. Kdyby byla Nobelova cena za krásu, tak by byla jediná kandidátka, protože to právě ona dokázala něco tak mimořádného. Vždy věrna svým českým kořenům a své vlasti. Odmítala stále nabídky známých značek, třeba americké Max Faktor, aby u nich pracovala a rozvíjela svůj talent tam. Neumíme si ani představit, jak velký dosah měla značka Dermacol a její zakladatelka, která tvořila v ateliérech Barrandov produkty takové úrovně, že se sem kvůli tomu sjížděl celý svět.
Spojení s filmem se přímo nabízelo, protože právě filmový vizážisté potřebují ty nejlepší produkty pro umělecké líčení a byl to také filmový maskér Vlastimil Boublík, kdo pomáhl paní Knoblochové stvořit legendární cover. Když se tedy rozmýšlela, kde se dál věnovat této práci po ukončení svého působení v Ústavu, tak Barrandov byl jasná volba. Nejdůležitější ingrediencí úspěchu byla ale pouze a jedině ona, žena plná víry v ženskou krásu, ve svou práci, a v české šikovné ruce. Zvládla pracovat na několika postech zároveň a na všech odvádět skvělou práci, sama vytvářela reklamní spoty, jezdila na veletrhy předvádět kolekce, školila kosmetičky, vymýšlela nové produkty a jejich složení, vedla celý tým i značku a dělala úspěšný byznys v dobách, kdy tu žádné podnikatelské prostředí nebylo. Během toho vychovala tři děti a byla ženou, co neztratila styl. Děkujeme Lady Dermacol.