David Beckham v nové kampani BOSS

Styl Corpcore spojuje svět oblečení do práce, tak aktuálních módních prvků. Kombinuje formální a neformální oblečení, vytváří stylový a všestranný šatník, který je inspirovaný krejčovinou na míru.

Právě David Beckham se poprvé objevuje v rámci strategického partnerství a dlouholeté spolupráce se společností Boss. „Je skvělé být součástí této kampaně BOSS pro podzim/zimu 2024, která představuje vzrušující začátek mého dlouhodobého ambasadorství u značky BOSS,“ řekl David Beckham. Hvězdné obsazení, které zahrnuje seznam nových a ikonických tváří spolu s významnými a uznávanými talenty, oživuje tuto vzrušující novou kapitolu příběhu Boss. Legendární britský fotbalista a ikona stylu David Beckham se objevuje ve své první kampani od oznámení partnerství a designové spolupráce se značkou. Vedle něj se k obsazení připojili nigerijský zpěvák a skladatel Burna Boy a jihokorejský herec Lee Jong-suk. Ikonická brazilská supermodelka Gisele Bündchen, legendární Naomi Campbell, která je v této sezóně zároveň i ambasadorkou značky hodinek, šperků a brýlí BOSS. Dále italský tenista Matteo Berrettini, který se vrací jako ambasador značky licencovaných hodinek, šperků a brýlí BOSS.

Od zahájení kampaně #BeYourOwnBOSS se společnost BOSS zasazuje o to, aby jednotlivci vedli samostatný život založený na stylu a sebevědomí. Pro nadcházející sezónu podzim/zima jde značka s tímto poselstvím ještě o krok dál, protože mít v sobě sílu, najít svůj hlas a být svým vlastním BOSS (šéfem) není pouze jednorázový závazek: Je to závazek na celý život. 

V nové kampani odhalují talenti, oděni do nejnovějších stylů BOSS, své vlastní zásady, kterými se řídí na své celoživotní cestě. Sortiment pro podzim/zimu 2024 nabízí kompletní výběr šatníku pro všechny příležitosti, který bez problémů vyhovuje potřebám každodenního životního stylu. Charakteristické obleky BOSS jsou přepracovány do výrazných siluet, které přinášejí svěží pohled, jenž je dokonale přizpůsoben nadcházejícím chladnějším měsícům. V kampani vidíme, jak každý z talentů individuálně zapisuje svá hlavní pravidla na papír. Vyzdvižené kancelářské prostředí a na míru šité looky, stejně jako korporátní vizuály zvýrazněné v celé scénografii kampaně, jsou rozšířením tématu CorpCore“, které se poprvé objevilo na přehlídce BOSS podzim/zima 2023 v září loňského roku. 

Uvedení na trh bude podpořeno 360stupňovou marketingovou kampaní, která bude umocněna velkoplošnou venkovní reklamou ve 29 klíčových městech po celém světě. V online prostředí BOSS se spustí nový vysílací kanál na Instagramu pro zapojování fanoušků a budování komunity. Na vláknech bude BOSS uvádět zvukové klipy BTS s klíčovými talenty, zatímco ankety a otázky budou vybízet k vyjádření názorů fanoušků BOSS a zvyšovat angažovanost, čímž se rozšíří povědomí o značce BOSS.

Pánská kolekce BOSS se vyznačuje ostrými obleky, svrchními oděvy s výraznými rameny a elegantní kravaty. V luxusním sortimentu jsou dva klíčové pánské oděvy vyrobeny z tkaniny Bisontex – směsi bizoní vlny a kašmíru ve výrazném pískově šedohnědém odstínu. Dámská kolekce BOSS oživila silné obleky neotřelých střihů a rozměrů, bohatých textur a výrazných tvarů ramen. Klíčové modely zahrnují sako se zadním zipem z pruhované panenské vlny kombinované s odpovídající tužkovou sukní, zavinovací kabát z krokodýlí kůže, dvoudílný oblek a trenčkot ze stejné ultrajemné kašmírové vlny jako v módě pánské.

Foto: archiv firmy HUGO BOSS