#HolkyzMarketingu slaví 10 let speciální kampaní 10 let odvahy

Velké kariérní kroky mnohdy vyžadují právě nemalou odvahu, kterou tato největší vzdělávací platforma dodává holkám i klukům již přes dekádu. Odvaha je schopnost postavit se velkým kariérním výzvám a jít do neznáma směrem k lepší (marketingové) budoucnosti. Ať už jde o to říct si o povýšení, vyšší plat či s sebou vzít dítě do práce, nebo udělat zásadní kariérní krok do neznáma. To vše by měla vystihovat nová kampaň s alumni #HolkyzMarketingu komunikující jejich odvážné kroky skrze barevné vizuály se silnými claimy.

„Cílem kampaně je poukázat na odvážné kroky, které lidé (často ženy) dělají pro svou kariéru. Jít na volnou nohu vyžaduje trochu odvahy, ale když má člověk na ruce batole, najednou je tam víc překážek. Je to to, co spojuje naše student(k)y ze všeho nejvíc. Odvaha udělat změnu, postavit se za sebe. Touhle kampaní to oslavujeme,” vysvětluje Nicole Karráová, CMO #HolkyzMarketingu.

Za 10 let fungování #HolkyzMarketingu sdružily více než 40 000 marketérek do největší marketingové komunity v Česku, proškolily přes 20 000 studentů v marketingu od juniorních až po seniorní témata, uspořádaly 67 běhů marketingových Akademií a 17 běhů mentoringu, školí a mentoruje u nich přes 400 expertů z marketingu a rozdaly přes 5 milionů korun na stipendiích ženám, která si studium nemohou z finančních důvodů dovolit.

Za vnikem této mimořádné komunity stojí česká marketingová guru Pavlína Louženská. Ta stála mimojiné za marketingovým úspěchem firmy ZOOT, z které vytvořila nejen „love brand“, ale také symbol určitého společenského postoje. Byl to fenomenální úspěch a my tady v redakci si dobře pamatujeme, že Pavlína Louženská měla již tenkrát plány, jak prosadit zájmy žen, zahrnující i její vlastní sen stát se prezidentkou. Už v té době bylo z její práce patrné, že o této talentované ženě ještě uslyšíme a nemýlili jsme se. Její kariéru v redakci sledujeme dál a vy zase sledujte projekt #holkyzmarketingu.