Švýcarská hodinářská značka Hublot využila proslulou rozmazlenou kočku módního průmyslu k oslavě 20. výročí ikonické kolekce Big Bang.
Hublot, známý tím, že přepisuje pravidla luxusu, je protikladem nenápadného designu. Zpochybňuje status quo hodinářství výrazným designem produktů a stejně jako samotné hodinky se ani nositelé Hublotu nebojí vyniknout. Před dvěma desetiletími odstartovala kolekce Big Bang změnu v tomto odvětví tím, že se odvážila spojit nekonvenční materiály a ignorovat tradiční postupy této kategorie. Hublot a jeho Big Bang staví na duchu revoluce, odvahy a hravosti. S mnoha světovými prvenstvími, které překonaly žánr, se kolekce zapíše do historie jako první skutečně ikonická řada hodinek, aspoň takt to vidí výrobce.
Kampaň představuje nový slogan Hublot – „Own It“ (Vlastni to). Odvážná a neomlouvající se výzva k akci a nekompromisní přístup k prodeji. Tato nová mantra dokonale vystihuje autentického, hlasitého a kontroverzního ducha značky. Hublot rozšiřuje tento nebojácný přístup i do své nové kampaně a vybral si jedinečnou kočičku Choupette, která nemá zápěstí a neví, kolik je hodin. Choupette, kulturní ikona známá svým luxusním životním stylem a nefiltrovanou osobností, přináší svůj charakteristický styl do kampaně, která oslavuje šílené sebevědomí a radikální individualitu, jež definuje jak ji, tak Hublot.
Julien Tornare, generální ředitel společnosti Hublot, říká: „Big Bang představuje revoluci v hodinářství, dokonalé spojení tradice a modernity. Hublot zůstává zakořeněn v hodnotách luxusního hodinářství, jako je řemeslná kvalita a důraz na detail, a přesto se mu podařilo pozici kolekce etablovat jako narušitele v odvětví, které tradičně zažívá jen málo designových inovací. To je to, co nás odlišuje. S naší novou kampaní chceme oslavit odvahu prolomit zažité stereotypy a experimentovat bez obav z překročení hranic.“
Kampaň, kterou zachytil vizionářský fotograf Carlijn Jacobs, se odvíjí v sérii poutavých vizuálů ve stylu High fashion proložených obsahem inspirovaným memy. Hublot tak přijímá nový jazyk luxusu na sociálních sítích a zapojuje lidi vyprávěním příběhů, hravostí a nepředvídatelností.
Od „neúspěšných“ pohledů až po Choupettiny diva momenty, kampaň zdaleka není jen další vybroušenou marketingovou kampaní. Nabízí vzácný a uvědomělý pohled do světa luxusu, který se nebere příliš vážně.
Kampaň začala 1. května, kdy je Choupette viděna na TikToku a Instagramu, jak předvádí Big Bang 20th Anniversary Red Magic. Během měsíce se pozornost přesouvá na další dvě ikony: výrazné Big Bang Tourbillon Automatic Yellow Neon Saxem, které nosí elegantní a tajemná dáma v výrazném kabátu z umělé kožešiny, a titanově keramický kousek Big Bang 20th Anniversary, který je vidět na silné atletičce, jak bez omluvy cvičí přímo ve skříňce v posilovně.




foto: archiv Hublot