Legendární francouzský šampaňský dům Moët & Chandon spojil sily s hudební ikonou Pharrellem Williamsem a představuje limitovanou edici, která posouvá oslavy narozenin na novou úvoveň. Exkluzivní design, mistrovské řemeslo a jedinečný styl ztělěly v edici, která redefinuje narozeninové rituály.
Limitovaná edice na oslavu výjimečných okamžiků
Francouzský šampaňský dům Moët & Chandon spojuje sily s hudební ikonou Pharrellem Williamsem a uvádí limitovanou edici, která přetváří oslavy narozenin. Od 1. března 2025 bude tato exkluzivní kolekce dostupná ve vybraných prodejnách a luxusních barech.
Tradice přípitků s Moët & Chandon
Každý den slaví narozeniny 22 milionů lidí po celém světě. A Moët & Chandon je u těch nejvýznamnějších oslav – ať už to byli Paul Newman, Scarlett Johansson nebo Roger Federer. „Narozeniny nejsou o dárcích, ale o lidech, kteří je s vámi slaví,“ říká Pharrell.
Design, který vypráví příběh
Pharrell se inspiroval archivními prvky Moët & Chandon, včetně ikonické mašle z roku 1889. Ta nyní zdobí limitovanou kolekci, zahrnující tři unikátní edice: Brut Impérial – ve zlaté, modré a červené, s Pharrellovým podpisem. The Bow Creation – Magnum s ručně vyšívanou odepínatelnou mašlí. The Jewel Masterpiece – Jeroboam s luxusním chromovým povrchem a 7 310 perleťovými korálky, vyrobený v pouhých 30 kusech.
Kampaň v duchu oslav
Globální marketingová kampaň zachycuje autentickou radost z oslav a zdůrazňuje okamžiky sdílené s přáteli. Kolekce Moët & Chandon x Pharrell je nejen poctou narozeninovým rituálům, ale také mistrovským spojením tradice, umění a radosti ze života.





