The I.C.E. St. Moritz 2025: Nejexkluzivnější zimní setkání automobilového luxusu, životního stylu a kultury

St. Moritz se opět stal centrem elegance a automobilového umění. The I.C.E. St. Moritz 2025 přilákal sběratele i nadšence do světa historických vozů, kteří zažili jedinečný víkend plný elegance, inovací a umění.

Automobilová podívaná na zamrzlém jezeře

St. Moritz se ve dnech 21. a 22. února 2025 proměnil v dějiště jedné z nejprestižnějších automobilových akcí zimní sezóny – The I.C.E. St. Moritz. Ikonické zamrzlé jezero Engadin se stalo kulisou pro jedinečnou výstavu historických vozidel, kde se spojila vášeň pro krásu, tradici a mistrovské řemeslo.

Hlavní hvězdy akce: Ikony na kolech

Hlavním lákadlem letošního ročníku byly pečlivě vybrané klasické vozy, které uchvátily návštěvníky svou historií, elegancí i nadčasovým designem. Páteční statická expozice na ledě nabídla možnost obdivovat desítky jedinečných automobilů, zatímco dynamické ukázky moderních modelů přinesly nezapomenutelné momenty – zejména představení exkluzivních vozů Pagani a Maserati.

Soutěžní momenty a prestižní ocenění

Vrcholným momentem prvního dne bylo vyhlášení vítězů ocenění Best in Class, které porota udělila nejvýznamnějším vozům v pěti kategoriích. Sobota se pak nesla v duchu volných jízd po zamrzlém okruhu, kdy sběratelé usedli za volant svých cenných klenotů a předvedli jejich výkon v magickém prostředí švýcarských Alp.

Závěrečný ceremoniál přinesl vyhlášení vítěze hlavní ceny Best in Show, kterou letos získal vůz s výjimečnou historií a ikonickým designem. Trofej, navrženou legendárním architektem Lordem Normanem Fosterem, převzal nadšený majitel, zatímco Spirit of St. Moritz – ocenění od umělce Rolfa Sachse – putovalo k vozu, jenž nejlépe ztělesňoval ducha této výjimečné události.

Umění a kultura na každém kroku

Letošní ročník přinesl nejen jedinečné automobilové zážitky, ale i bohatý kulturní program. Již ve čtvrtek proběhly oblíbené Classic Driver Talks, které nabídly fascinující pohledy do historie automobilového designu. Novinkou byla i umělecká instalace PARTICOLARE, která představila současné sochařství inspirované automobilovým světem.

Spojení luxusu a inovací

Za tímto exkluzivním zážitkem stála řada prestižních partnerů, včetně titulárního sponzora Richard Mille, St. Moritz Tourismus AG a legendárního Badrutt’s Palace. Nechyběli ani tradiční partneři jako VistaJet, Loro Piana, UBS, Vincenzo Dascanio či Bang & Olufsen. Ze světa automobilů se letos opět představily značky Maserati, Pagani Automobili a RM Sotheby’s, zatímco mezi nováčky patřily Les Crêtes a Campari Group.

Celý program a veškeré informace o letošním ročníku jsou dostupné v oficiální aplikaci The I.C.E. St. Moritz, kterou lze stáhnout v Apple Store i Google Play. Ti, kdo akci nestihli, se mohou těšit na další ročník, který opět slibuje nezapomenutelnou oslavu automobilové krásy a elegance.