Tiffany & Co. odhaluje svou kampaň pro sváteční sezonu 2023

Společnost Tiffany & Co. dnes představila svou kampaň pro sváteční sezonu 2023, pro vánoční čas plný zázraků, štěstí a radosti. Kampani vdechují život poutavá vizuální vyprávění, v krátkých filmech a na fotografiích se na oslavu svátků chystají ambasadorka šperkařského domu Tiffany Rosie Huntington-Whiteley a ambasadorka značky pro čínský trh Elaine Zhong. Modelka, podnikatelka a kreativní ředitelka i čínská herečka jsou zachyceny v New Yorku, rodném místě značky Tiffany & Co., obklopené ikonickými kolekcemi slavného šperkařského domu a skvosty z kolekcí vysokého šperkařství. Kampaň zachycuje čiré potěšení a radostné očekávání spjaté s tímto nádherným obdobím roku.

„Pro letošní rok jsme si přáli krásnou kampaň, která bude oslavou radostného času, a bude vyprávět příběh svátků tak, jak je hluboce zakořeněn v odkazu naší značky. Kampaň jsme vytvořili tak, aby zachytila ducha svátků ve společnosti Tiffany, období, kdy se může stát cokoli,“ uvedl Alexandre Arnault, výkonný viceprezident pro produkty a komunikaci společnosti Tiffany & Co.

Kampaň, jejímž fotografem byl Alasdair McLellan, se odvíjí v intimních medailoncích odehrávajících se ve slavném domě na Manhattanu, kde se třpytivé šperky Tiffany stávají symbolem vzácných okamžiků a radostných oslav. V jedné z vrcholných scén ztvárňuje Rosie Huntington-Whiteley, s třpytivými světly Manhattanu za zády, kouzlo svátků, ozdobená dechberoucím šperkem s ptáčkem na drahokamu Bird on a Rock by Tiffany & Co.™, původně navrženým Jeanem Schlumbergerem. Tento šperk, řadící se mezi ikonická šperkařská díla 21. století, patří mezi nejobdivovanější na světě. Další záběry s Elaine Zhong ozdobenou různými provedeními šperků ze slavné kolekce LOCK – mocného symbolu nezlomných pout – zosobňují čistou esenci svátků.

Kampaň můžete vidět na odkazu níže:

https://www.instagram.com/reel/Czq8J5IruyY/?utm_source=ig_web_copy_link

foto: Tiffany & Co.