Tiffany & Co. představuje kampaň na čínský Nový rok 2024, v níž hlavní roli hrají ikonické modely šperků a také speciální nová kolekce vytvořená pro tuto příležitost. Kampaň znázorňující prosperitu a pospolitost, kterou svátek symbolizuje, ožívá prostřednictvím podmanivého vizuálního vyprávění, které ilustruje podstatu svátků a zachycuje čisté potěšení a očekávání, které definují nový rok.
Kampaň zahrnuje sérii obrázků, na kterých jsou zobrazeny třpytivé designy Tiffany, ztělesňující vzácné okamžiky a radostné oslavy příchodu Nového roku dřevěného Draka. Na oslavu svátečního období odhaluje Tiffany i novou kolekci Tiffany Woven Keys. Nové symbolická kolekce je inspirovaná vintage návrhy klíčů z Tiffanyho archívů z konce 80. let 19. století, a je vyjádřením nekonečných možností lásky. Prsteny, náušnice, náramky a náhrdelníky se vyznačují charakteristickým tkaným motivem z 18karátového růžového zlata osazeným legendárními diamanty Tiffany. Pro příchod čínského Nového roku byl navržen regionální exkluzivní mini přívěsek Tiffany Woven Keys v růžovém zlatě s růžovými safíry.
Tiffany & Co. také představuje nové hodinky s názvem Atlas® Moonphase. Hodinky zahrnují mimořádnou komplikaci měsíční fáze a ukazují čtyři fáze měsíce: novoluní, první čtvrť, úplněk a poslední čtvrť. Hodinky Atlas® Moonphase inspirované ikonickou sochou Atlase, která vítá návštěvníky vlajkového obchodu The Landmark v New Yorku, jsou k dispozici ve dvou iteracích – 34mm nerezová ocel s diamanty a páskem z aligátora v barvě Tiffany Blue®, a 34mm hodinky z 18k růžového zlata s diamanty a řemínkem z aligátora v tmavě modré.
Symbolický ptáček z brože Bird on a Rock od Jeana Schluumbergera se objevuje ve videu ke kampani, kde prolétává zasněženými ulicemi a zachycuje okamžiky a tradice čínského Nového roku. Bird on a Rock, jeden z nejznámějších návrhů šperků 21. století, je jedním z nejslavnějších klenotnických výtvorů na světě. Dnes zůstává stejně vyhledávaný, jako byl, když jej značka Tiffany & Co. před více než 50 lety poprvé představila.